HOVEDUTVALG FOR PERIODEN 2015 – 2019

Bystyrets konstituerte seg den 14.oktober og medlemmer i alle hovedutvalgene er nå på plass. Komplett liste kan sees her. Vi ønsker alle medlemmer/varamedlemmer lykke til i kommende perioden.

original_1478640453_507195

Formannskap-medlemmer (FORM): Per Martin Aamodt, Kari Asmyhr Varamedlemmer AP:1. Ragnar Fevang2. Ketil Teigen 4. Anne Holm MoenVaramedlemmer fra AP for SV i FORM:3. Anne Line Broen (A)Varamedlemmer fra AP for SP i FORM:1. Mary-Ann Oshaug (A)2. Lisbeth Johansen (A)3. Øivind Jacobsen (A)Varamedlem fra AP for V i FORM:2. Harald Haug Andersen (A)3. Mathilde Gran Karoliussen (A)

Kontrollutvalget-medlemmer:For AP - SV Lars EgelandGry Aas (A)Varamedlemmer:Anne Gro Valen (A)

Utvalg for oppvekst og opplæring (UOO) - Medlemmer:AP Anne Holm MoenAP Øivind JacobsenAP Mary-Ann OshaugVaramedlemmer:1. Mian Hamid Bashir Rizwani2. Anne-Merethe Frostad Nilsen3. Lise Lotte Aune Lee5. Hilde Sørdalen