Programarbeidet går for fullt og vi vil ha dine innspill!

25. aug, kl. 18:00 — 21:00, Skoleveien 3, 3174 Revetal
gruppe TAP

Tønsberg Arbeiderpartis kommunestyregruppe 2019-2023

Tønsberg Arbeiderparti har en intensiv periode med programarbeid foran oss. Derfor inviterer vi til medlemsmøte torsdag 25. august klokka 18.00 på Revetal ungdomsskole, der programarbeidet blir hovedsak.

Vi kommer til å organisere arbeidet i fem grupper med noen hovedemner og de som blir med i de ulike gruppene på møtet, får også muligheten til å bidra videre i høst med emnene. Gruppene blir oppvekst, helse, kultur og miljø, landbruk og næring, samt samfunnsutvikling. Det er helt frivillig hvilken gruppe man vil ta del i eller komme med innspill til.

Gjennom dittforslag.no mottar vi innspill fra medlemmer og støttespillere jevnt og trutt, og bruk gjerne nettsiden selv om du har innspill til saker du ønsker Tønsberg Arbeiderparti skal kjempe for.

Samtidig er det gjennom arbeidsprosesser, som på medlemsmøter, vi er best på å lage politikk som sørger for at Tønsberg blir en kommune som funker for alle innbyggere. Derfor ønsker vi nettopp dine innspill på medlemsmøter, og å høre fra deg!