Medlemsmøte om Arbeiderpartiets partiprogram 2025-2029

Velkommen til medlemsmøte 14. mars!

14. mar, kl. 18:00 — 20:00, Tønsberg- og Færder Bibliotek

Styret i Tønsberg Arbeiderparti inviterer til medlemsmøte om nytt partiprogram for stortingsperioden 2025–2029 og om arbeidet til Arbeiderpartiets organisasjonsutvalg. Vi vil arbeide med diskusjonsnotater fra partiet sentralt og noen innsendte forslag. Vel møtt til Kreatoriet på Tønsberg- og Færder bibliotek 14. mars klokka 18.00!

Saksliste

1. Innledning om partiprogram og partiorganisasjon ved leder Daniel Gusfre Ims
  2. Arbeidsverksted med utgangspunkt i diskusjonsnotatene, innspillsvedtaket på årsmøtet oginnsendte forslag
  3. Felles oppsummering og debatt
  4. Vedtak

Styrets innstilling til vedtak:

• Forslag fra Thorvald Gran om nye sentrale vedtekter for Arbeiderpartiet: støttes ikke.
  • Forslag fra Thorvald Gran om FN (parolene 1–4): medlemsmøtet støtter intensjonen ipunktene og ber styret sammenfatte dem i ett punkt som sendes til programkomiteen.
  • Forslag fra Thorvald Gran om bedrifter m.m. (parolene 5–8): støttes ikke.
  • Styret sammenfatter innspilla fra arbeidsverkstedet og sender dem til programkomiteen ogorganisasjonsutvalget.
Forslag fra Thorvald Gran. 15,0 KB Tønsberg Arbeiderpartis innspill til programprosessen. 15,5 KB Riktig kompetanse og nok folk.pdf 4,3 MB Et samfunn med små forskjeller.pdf 4,6 MB Hverdagsutfordringer.pdf 4,3 MB Grønn omstilling.pdf 13,2 MB